دفتر فنی مهندسی امین سیستم

نصب و فروش دوربین مداربسته - شبکه - اعلام حریق - دزدگیر اماکن

دفتر فنی مهندسی امین سیستم

نصب و فروش دوربین مداربسته - شبکه - اعلام حریق - دزدگیر اماکن

دفتر فنی مهندسی    امین سیستم

امین سیستم با هدف ارائه مطلوب خدمات انفورماتیک و با بهره گیری از کارشناسان و دانش آموختگان مجرب از بدو تاسیس تاکنون ،خدمات متنوعی را با توجه به موضوع فعالیت خود( دوربین های مدار بسته ،شبکه، سانترال ، سخت افزار )مراکز بزرگی چون سازمان ها، مو سسات، شرکت های دولتی وخصصوصی، دانشگاها ومراکز آموزشی ارائه نموده است. نصب وراه اندازی دوربین های مدار بسته پیاده سازی شبکه های سانترال ومخابراتی طراحی واجرای شبکه های کامپیوتری نگهداری وپشتیبانی تجهیزات سخت افزاری مشاوره های فنی ومهندسی در زمینه استفاده وبکار گیری سیستم های کامپیوتری ،دوربین های مدار بسته سیستم های صوتی و تصویری پخش،اجرا و نصب دزدگیر اماکن عرضه سخت افزار ،دوربین های مدار بسته و تجهیزات متناسب با نیاز سازمانها وموسسات


مدیریت امین سیستم: مهندس دارایی
کارشناس هوش مصنوعی
شماره همراه: 09195737389
تلفن: 02177781793
ایمیل: hamiddarai104@gmail.com
آدرس : تهران-میدان هفت تیر-خیابان کریمخان زند-کوچه یگانه-پ20


مدیریت سایت: مهندس فیضی
شماره همراه: 09121365416
ایمیل:info@naghshebardari.com


آخرین نظرات
نویسندگان

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است

۳۱ارديبهشت


محاسبه ی مصرف هارد و پهنای باند دوربین مداربسته


مداربسته جهت محاسبه روی لوگو زیر کلیک کنید...


مهندس فیضی
۳۱ارديبهشت


شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که چرا دوربین های مدار بسته باهم اختلاف قیمت زیادی دارند؟

چند نکته در قیمت گذاری دوربین های مدار بسته اهمیت زیادی دارد که به آنها اشاره می کنیم:

1: نوع لنز استفاده شده در دوربین ها

دوربین های مدار بسته از لنزهای مختلف و جنس های مختلف درست شده است مثالا لنز ها از لحاظ زاویه دید تقسیم بندی می شوند و هر چه درجه لنز پایین تر باشد دوربین قیمت بالاتری دارد مانند لنز 2.8 که از مابقی لنز ها از قیمت بالاتری برخوردار است.جنس لنز نیز اهمیت زیادی در قیمت دارد اگر جنس لنز خوب نباشد در ابتدای نصب تصویر خوبی به ما می دهد ولی بعد از مدت کوتاهی افت کیفیت پیدا می کند.

2:تعداد LED های دور لنز

برای اینکه دوربینی خاصیت دید در شب داشته باشد باید از LED مادون قرمز استفاده کند تعداد و کیفیت این LED ها در متراژ دید و وضوح تصویر اهمیت زیادی دارد به خاطر همین امر در قیمت تاثیر بسزایی دارند.

3:تکنولوژی های استفاده شده در دوربین

دوربین های مدار بسته از برخی امکانات ویزه برخوردار هستند که هر کدام در منطقه خاص خود خیلی مورد استفاده قرار می گیرند.مثلا یک خاصیت به نام WDR وجود دارد که در داخل ساختنان زمان ورود نور زیاد به داخل لنز از آن جلوگیری می نماید و تصویر شفافی به ما می دهد.

4:استقامت دوربین

دوربین های مدار بسته به خاطر اینکه در مناطق مختلف باید استفاده شوند باید با آب و هوای آن مناطق سازگاری داشته باشند مثال در مناطق نزدیک به دریا به خاطر بارندگی زیاد و رطوبت هوا دوربین انتخابی از نوع IP66 استفاده می شود که هم ضد آب بوده و هم ضد گرد و غبار .

انواع دوربین هایی که از کشور دوست و عزیزمان چین وارد بازار ایران می شوند شاید این خاصیت ها را داشته باشند ولی از لحاظ عمر خیلی ضعیف هستند.

 

مهندس فیضی
۳۱ارديبهشت

دوربین های مداربسته آنالوگ و شبکه تفاوت های زیادی با هم دارند. در اینجا تفاوت های اصلی آنها را با هم مقایسه می کنیم:

  • قیمت: اولین چیزی که توجه مشتری را جلب خواهد کرد تفاوت هزینه ها در دوربین های مداربسته آنالوگ و تحت شبکه است. باید بدانید دوربین های شبکه هزینه برتر از دوربین های آنالوگ هستند اما این هزینه بیشتر مزایای بیشمار خود را دارد.
  • رزولوشن تصویر: رزولوشن تصویر بزرگترین تفاوت فنی تصویر دوربین های آنالوگ و شبکه است. رزولوشن دوربین های آنالوگ سنتی را با تیوی لاین (TVL) نشان می دهند. از آنجایی که بیشتر مشتریان بیشتر با سیستم دیجیتال (مگا پیکسل) در رزولوشن آشنا هستند درک تیوی لاین برای مشترین پیچیده خواهد بود. در جدول زیر میتوانید معادل رزولوشن آنالوگ را به صورت مگا پیکسل مشاهده کنید:

روزولشن به مگا پیکسل

رزولوشن دیجیتال

کیفیت تصویر انالوگ

0.25 مگاپیکسل

510x492

480TVL

0.38 مگاپیکسل

768x494

600TVL

0.41 مگاپیکسل

811x508

650TVL

0.56 مگاپیکسل

976x582

700TVL

 

  • وضوح و کیفیت تصاویر ضبط شده: ضبط در سیستم مداربسته آنالوگ هم به صورت دیجیتال صورت می گیرد. بنابراین تصاویر آنالوگ باید قبل از ضبط به صورت دیجیتال تبدیل شود، این تبدیل از وضوح تصاویر ضبط شده کاسته و کیفیت آن را تا حدودی پایین می آورد. از آنجایی که در سیستم مداربسته دیجیتال بین دیدن و ضبط تصاویر تبدیلی انجام نمی شود تصاویر دقیقا با همان کیفیت نمایش داده شده ضبط خواهند شد
  • انعطاف پذیری کلی سیستم: انعطاف پذیری کلی سیستم مداربسته به این معناست که این سیستم پس از نصب چقدر امکان ایجاد تغییرات را برای شما فراهم خواهد کرد. به ویژه در پروژه های بزرگ دوربین مداربسته مطمئنا پس از اجرای کار نیاز به انجام تغییراتی در سیستم وجود خواهد داشت. میتوان گفت سیستم مداربسته آنالوگ تقریبا فاقد هرگونه انعطاف پذیری است. هر تغییر کوچک در سیستم از جابه جایی دوربین ها تا اضافه کردن دوربین نیاز به تغییر در بستر سیستم مداربسته خواهد داشت.

در نقطه مقابل در سیستم مداربسته تحت شبکه با توجه به استفاده از سوئیچ ها و سیستم کابل کشی خاص انعطاف پذیری سیستم به مراتب بالاتر خواهد بود. در صورت طراحی درست سیستم انجام تغییرات بنیادی در سطح تغییر محل ضبط یا اضافه کردن کلاینت های بیشتر بدون مشکل صورت خواهند گرفت.

  • استفاده از نرم افزارهای پردازش تصویر: استفاده از دوربین های مداربسته تحت شبکه امکان استفاده از نرم افزارهای پیشرفته پردازش تصویر را برای شما فراهم خواهد کرد. این نرم افزارها امکانات متفاوتی مانند شمارش افراد، شناسایی افراد، شناسایی اجسام مشکوک و ... را برای کاربر فراهم می کند.

 

مهندس فیضی
۲۲ارديبهشت





 

نقشه کشی دوربین مداربسته یکی از قسمت های مهم طراحی پروژه های مداربسته است. طراحی و تحویل نقشه به مشتری کمک زیادی به انجام عملیات های تعمیر و نگه داری در آینده خواهد داشت. در این مطلب به صورت مختصر با نقشه کشی این سیستم ها آشنا می شویم.

نقشه کشی سیستم مداربسته چه مزیت هایی دارد؟

تهیه نقشه از سیستم مداربسته مزیت های زیادی دارد. در پایین به برخی از بزرگترین مزیت های طراحی نقشه برای سیستم مداربسته اشاره خواهیم کرد:

  • ایجاد امکان عیب یابی سریع کابل کشی های سیستم مداربسته
  • کاهش آسیب های ناشی از تغییرات تاسیساتی به کابل های سیستم مداربسته
  • امکان طرح ریزی گسترش سیستم مداربسته با توجه به بستر آماده شده قبلی
  • امکان محاسبه پهنای باند شبکه در سیستم های مداربسته تحت شبکه

نرم افزارهای نقشه کشی برای سیستم مداربسته

Microsoft Office Visio

مجریان سیستم های مداربسته معمولا اطلاعات زیادی در رابطه با نرم افزارهای حرفه ای تر نقشه کشی ندارد از این رو استفاده از نرم افزارهای ساده و اولیه در کنار برطرف کردن نیاز آنها، امکان اماده سازی سریع تر نقشه ها برای افراد با اطلاعات نقشه کشی اولیه را فراهم می کند.
یکی از بهترین نرم افزارهای برای این کار نرم افزار Microsoft Office Visio است. این نرم افزار یکی از زیر مجموعه های مجموعه نرم افزار Office است که دسترسی به آن را بسیار ساده می کند. با داشتن یک مجموعه از شکل ها و علائم مرتبط با نقشه کشی و مجموعه مرتبط با سیستم های حفاظتی این نرم افراز برای کاربری های عادی کاملا ایده آل است. در زیر میتوانید دو نمونه نقشه تهیه شده با این نرم افزار را مشاهده کنید.

 

متن کامل در ادامه مطلب...

 

مهندس فیضی