دفتر فنی مهندسی امین سیستم

نصب و فروش دوربین مداربسته - شبکه - اعلام حریق - دزدگیر اماکن

دفتر فنی مهندسی امین سیستم

نصب و فروش دوربین مداربسته - شبکه - اعلام حریق - دزدگیر اماکن

دفتر فنی مهندسی    امین سیستم

امین سیستم با هدف ارائه مطلوب خدمات انفورماتیک و با بهره گیری از کارشناسان و دانش آموختگان مجرب از بدو تاسیس تاکنون ،خدمات متنوعی را با توجه به موضوع فعالیت خود( دوربین های مدار بسته ،شبکه، سانترال ، سخت افزار )مراکز بزرگی چون سازمان ها، مو سسات، شرکت های دولتی وخصصوصی، دانشگاها ومراکز آموزشی ارائه نموده است. نصب وراه اندازی دوربین های مدار بسته پیاده سازی شبکه های سانترال ومخابراتی طراحی واجرای شبکه های کامپیوتری نگهداری وپشتیبانی تجهیزات سخت افزاری مشاوره های فنی ومهندسی در زمینه استفاده وبکار گیری سیستم های کامپیوتری ،دوربین های مدار بسته سیستم های صوتی و تصویری پخش،اجرا و نصب دزدگیر اماکن عرضه سخت افزار ،دوربین های مدار بسته و تجهیزات متناسب با نیاز سازمانها وموسسات


مدیریت امین سیستم: مهندس دارایی
کارشناس هوش مصنوعی
شماره همراه: 09195737389
تلفن: 02177781793
ایمیل: hamiddarai104@gmail.com
آدرس : تهران-میدان هفت تیر-خیابان کریمخان زند-کوچه یگانه-پ20


مدیریت سایت: مهندس فیضی
شماره همراه: 09121365416
ایمیل:info@naghshebardari.com


آخرین نظرات
نویسندگان

خط مشی




  • ارائه خدمات با بهترین کیفیت: یکی از اصلی ترین اهداف ما ارائه بهترین کیفیت نصب و انجام پروژه ها مطابق استانداردهای عمومی نصب است. از همین رو تارتن دژ آریانا می کوشد تنها از تجهیزاتی استفاده کند که از استانداردهای بالایی چه از نظر کیفیت ساخت و چه از نظر بهره وری قیمت برخوردار باشند.

استفاده از محصولات درجه یک شاید در مرحله اول برای مشتری هزینه بر به نظر رسد اما در طول زمان به مراتب به صرفه تر خواهد بود. تارتن دژ آریانا با وجود ریسک بالا و کاهش امکان رقابت در بازار همچنان ارائه خدمات با بالاترین کیفیت را در خط مشی اصلی خود حفظ کرده است.

  • آموزش مشتریان: آموزش مشتریان پیش و پس از ارائه خدمات از دیگر اهداف تارتن دژ آریانا است. این شرکت می کوشد تا از طریق آموزش کامل و دقیق مشتریان امکان انتخاب بهترین محصولات مناسب نیاز آنها را برایشان فراهم آورد.

از طرف دیگر از طریق آموزش مشتریان امکان آسیب رسیدن به تجهیزات نصب شده به شدت کاهش می یابد و همکاری به مراتب بهتری با کارشناسان شرکت در طول ارائه مشاوره صورت خواهد گرفت.

  • اعتماد سازی: متاسفانه در بازار فعلی ایران بسیاری از اصول منصفانه رقابت تجاری به سادگی زیر پا قرار داده می شوند. این امر منجر به کاهش اعتماد مشتریان و مشکل شدن امکان انتخاب شرکای تجاری و خدماتی مناسب می گردد.

داده پردازان پارسی به عنوان ارائه دهنده خدمات اجرایی هنواره کوشیده است اعتماد مشتریان خود را از طریق ارائه خدمات صادقانه جلب نماید. از مهمترین اقدامات انجام شده در این راستا می توان به ارائه تعرفه ثابت خدمات، تهیه تمامی محصولات مطابق لیست قیمت ارائه شده توسط وارد کنندگان و ارائه اطلاعات کاملا دقیق و صادقانه در رابطه با نقاط قوت و ضعف تمامی محصولات اشاره کرد.
شاید از دیدگاه بسیاری چنین خط مشی منجر به کاهش سود خدمات شود اما تجربه نشان داده است رویکرد این شرکت در طولانی مدت منجر به کاهش هزینه های بازاریابی می گردد.

  • خدمات پس از فروش: داده پردازان پارسی ارائه خدمات پس از فروش را یک وظیفه می داند. این وظیفه در راستای خط مشی اعتماد سازی شرکت و با هدف جذب بیشتر رضایت مشتریان صورت می گردد. با توجه به استفاده از تجهیزات با کیفیت در طول نصب خدمات پس از فروش معمولا بخش اندکی از خدمات شرکت را شامل می شود.

تارتن دژ اخیرا امکان ارائه خدمات پس از نصب برای مشتریان دیگر مجریان سیستم های حفاظتی را نیز فراهم آورده است.

  • جذب نیروهای متعهد و مجرب: ارائه خدمات مناسب و جلب رضایت مشتری تنها از طریق جذب نیروی انسانی متعهد و آموزش مناسب آنها امکان پذیر خواهد بود. با توجه به برخورد اجتماعی نیروهای شرکت با مشتریان تارتن دژ همواره کوشیده است تنها از افرادی برای ارائه خدمات استفاده کند که با اصول اجتماعی برخورد با مشتری اشنایی کافی را دارند و به طور کامل قابل اعتماد هستند.

مدیران داده پردازان پارسی بر این باورند که طرز رفتار نیروهای شرکت با مشتریان نمایانگر پایندی شرکت به ارزش های خود است، از این رو در هر شرایط کاری بر رعایت اصول اخلاقی و کاری حین اجرای پروژه تاکید دارند.

  • دوری از مشتریان خریدار قیمت: مشتریان خریدار قیمت مشتریانی هستند که در انتخاب خود هنواره قیمت را به عنوان اولین و تنها اصل انتخاب مد نظر قرار می دهند. این مشتریان می کوشند از هر طریق ممکن (حتی کاهش جدی کیفیت خدمات) هزینه های خود را کاهش دهند.

داده پردازان پارسی با توجه به خط مشی خود هنواره کوشیده است تنها مشتریان کیفیت را جذب کرده و از آسیب به شهرت و کیفیت خود از طریق جذب مشتریان قیمت دوری کند.

  • رعایت اصول تجارت منصفانه: تجارت منصفانه به معنای به وجود آوردن یک فضای برد-برد برای مشتری و مجری است. داده پردازان پارسی به عنوان یک مجری سیستم های حفاظتی هنواره کوشیده است با توجه به حجم خدمات انجام شده سود خود را تنظیم کند و از ایجاد هزینه های مضائف برای مشتری یا سوء استفاده از اعتماد مشتری در جهت جذب سود بیشتر دوری کند.

رعایت اصول تجارت منصفانه از طرف این شرکت با هدف اعتماد سازی بیشتر برای مشتریان صورت می گیرد.

  • پرهیز از واسطه گری: داده پردازان پارسی خود را یک شرکت خدماتی می داند و از تلاش برای جذب بازارهای واسطه گری به شدت دوری می کند. هر چند این کار موجب افزایش درآمد بدون مسئولیت برای شرکت خواهد شد اما با اصول اخلاقی و خط مشی شرکت در تناقض کامل است.
  • کاهش مسئولیت های مشتری: بیشتر مشتریان سیستم های حفاظتی اطلاعات اندکی در رابطه با عمکلرد و جزئیات این سیستم ها دارند. یکی از مسئولیت های تکنو تصویر کاهش مسئولیت های مشتریان در رابطه با سیستم نصب شده است.

کارشناسان فنی شرکت می کوشند از طریق اطلاع رسانی و آموزش امکان استفاده درست از تجهیزات را برای تعداد بیشتری از مشتریان ایجاد نمایند با این حال مشتریانی که این امر را مشکل می بینند میتوانند مسئولیت خدمات دوره ای سیستم را به شرکت واگذار نمایند.


مشاوره حضوری و طراحی پلن اولیه :

استاندارد بودن پلن طراحی شده توسط گروه فنی باعث جلوگیری از سرقت و یا دستکاری دوربین مدار بسته می شود همچنین شما با یک مشاوره صحیح در مورد مکان نصب دوربین ها می توانید با تعداد کمتر بیشترین بهره را از سیستم نظارتی خود ببرید .


انتخاب دوربین مدار بسته :

مهمترین قسمت نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته انتخاب بهترین نوع دوربین ، بسته به نوع کاربری و محیط برای استفاده در مکان های مختلف می باشد . آشنایی با کارایی انواع دوربین مدار بسته دام ، صنعتی ، دید در شب ، بالت و ... به شما کمک می کند که بهترین گزینه را انتخاب کنید که در اینجا ما به شرح و توضیح انواع دوربین های مدار بسته پرداخته ایم و تمامی این محصولات را با گارانتی معتبر به شما خریداران عزیز عرضه می کنیم .
نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته : بعد از طراحی پلن و انتخاب دوربین مدار بسته نوبت به نصب و راه اندازی سیستم می رسد که نیاز به تجربه و آگاهی بالا نسبت انواع مسیرهای سیم کشی و داکت کشی دارد . استفاده از کابل تصویر خوب و انتخاب امن ترین و نزدیکترین مسیر کابل کشی تاثیر مستقیم بر روی تصویری دارد که شما از سیستم امنیتی نظارتی خود بدست می آورد .
دفتر فنی امین سیستم به پشتوانه علم و آگاهی نیروی متخصص و فنی خود در این زمینه می تواند بهترین مشاوره و خدمات را به شما بدهد .