دفتر فنی مهندسی امین سیستم

نصب و فروش دوربین مداربسته - شبکه - اعلام حریق - دزدگیر اماکن

دفتر فنی مهندسی امین سیستم

نصب و فروش دوربین مداربسته - شبکه - اعلام حریق - دزدگیر اماکن

دفتر فنی مهندسی    امین سیستم

امین سیستم با هدف ارائه مطلوب خدمات انفورماتیک و با بهره گیری از کارشناسان و دانش آموختگان مجرب از بدو تاسیس تاکنون ،خدمات متنوعی را با توجه به موضوع فعالیت خود( دوربین های مدار بسته ،شبکه، سانترال ، سخت افزار )مراکز بزرگی چون سازمان ها، مو سسات، شرکت های دولتی وخصصوصی، دانشگاها ومراکز آموزشی ارائه نموده است. نصب وراه اندازی دوربین های مدار بسته پیاده سازی شبکه های سانترال ومخابراتی طراحی واجرای شبکه های کامپیوتری نگهداری وپشتیبانی تجهیزات سخت افزاری مشاوره های فنی ومهندسی در زمینه استفاده وبکار گیری سیستم های کامپیوتری ،دوربین های مدار بسته سیستم های صوتی و تصویری پخش،اجرا و نصب دزدگیر اماکن عرضه سخت افزار ،دوربین های مدار بسته و تجهیزات متناسب با نیاز سازمانها وموسسات


مدیریت امین سیستم: مهندس دارایی
کارشناس هوش مصنوعی
شماره همراه: 09195737389
تلفن: 02177781793
ایمیل: hamiddarai104@gmail.com
آدرس : تهران-میدان هفت تیر-خیابان کریمخان زند-کوچه یگانه-پ20


مدیریت سایت: مهندس فیضی
شماره همراه: 09121365416
ایمیل:info@naghshebardari.com


آخرین نظرات
نویسندگان

راهنمای خرید دوربین مداربسته

شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۲ ق.ظ


                                                                                                                                                                  



سوال ساده و همیشگی مشتریان دوربین مداربسته، "دوربین مداربسته چی بخرم؟". پاسخ دادن به این سوال برای متخصصان این زمینه کار سختی نیست اما پیش از پاسخ دادن به آن باید کمی در رابطه با شرایط و نیاز خود تحقیق کنید.

چه چیزهایی را باید در مورد نیاز خودم مشخص کنم؟

شما باید پیش از مطرح کردن این سوال چند پارامتر اساسی را برای خودتان مشخص کنید. پس از مشخص شدن این پارامتر ها خواهیم توانست به سادگی به این سوال پاسخ دهیم. برای مشخص شدن این پارامترها سوالات زیر را مطرح می کنیم:

  • چقدر میخواهید هزینه کنید؟
  • به چه کیفیت تصویری نیاز دارید؟
  • دوربین های مداربسته در محل شما، برایتان چقدر حساسیت دارند؟

حال به بررسی پاسخ های شما به هر سوال می پردازیم. اگر نمیتوانید به یک یا چند سوال با دقت پاسخ دهید در ادامه شما را راهنمایی می کنیم.



متن کامل در ادامه مطلب...

چقدر میخواهید هزینه کنید؟

حداقل از یک شرکت لیست قیمت محصولات مداربسته یا پیش فاکتور دریافت کنید (دریافت لیست توصیه می شود). میزان هزینه برآورد شده خود را با میزان هزینه دوربین ها مقایسه کنید. در صورتی که هزینه دوربین ها با تعداد و برآورد هزینه شما تطابق ندارد میتوانید برندی ارزان قیمت تر را انتخاب کنید یا حتی سراغ دوربین های بدون برند بروید.


دوربین-مداربسته-no-name,دوربین مداربسته no name,دوربین مداربسته no name چینی

دوربین های بدون برند:

دوربین های مداربسته no name یا بدون مارک بخش بزرگی از بازار ایران را تشکیل می دهند. در این مطلب کمی با این دوربین ها آشنا شده و در رابطه با خرید آنها اطلاعات به دست می آوریم.

معرفی دوربین های مداربسته no name

دوربین های مداربسته no name به صورت عمومی در کشور چین ساخته می شوند. دلیل وارد شدن این دوربین ها به این شکل کاربری خاص آنها در بازار دوربین مداربسته است.
دوربین های بدون برند از نظر کیفیت الزاما کیفیت کمی ندارند. بسیاری از برندهایی که در ایران از شهرت نسبی خاصی برخوردار شده اند در واقع دوربین های بدون برندی بوده اند که به سفارش شرکت وارد کننده خارج از ایران یا داخل ایران به نامی خاص برند گذاری شده اند. پس این دوربین ها می توانند هم رده بسیاری از برندهای داخلی دوربین مداربسته باشند.

مزیت استفاده از دوربین های no name در چیست؟

مزیت اصلی استفاده از این دوربین ها هزینه های کمتر آنهاست. معمولا بازار دوربین های بدون نام یا no name کمتر درگیر رویه های هزینه بر مانند تبلیغات است پس این محصولات با قیمتی به مراتب کمتر به دست مشتری یا پخش کننده جزء می رسند.
البته در کنار این موضوع این دوربین ها معایبی هم دارند. دوربین های مداربسته No name عموما گارانتی مشخصی ندارند و فروشنده یا پخش کننده اصلی آنها را گارانتی می کند. این موضوع ممکن است کمی سر در گمی در مشتریان ایجاد کند. از طرف دیگر امکان استعلام قیمت این دوربین ها به سادگی فراهم نیست.

فروش دوربین های مداربسته No name

ما به عنوان پخش کننده عمده دوربین مداربسته قسمتی از محصولات خود را به صورت دوربین های no name به فروش می رسانیم. طبیعتا تمامی این محصولات دارای گارانتی هستند اما با توجه به نیاز به این محصولات آنها به این صورت به فروش می رسند. در صورتی که مشتری خاصی نیاز به تعویض این دوربین ها به برندی خاص را داشته باشد می تواند پس از گرفتن مشاوره از کارشناسان ما این کار را انجام دهد.
البته ما نمی توانیم در رابطه با فروش محصولات no name به نام کره ای یا تایوانی و یا با عنوان یک برند مشهور کمکی به مشتریان بکنیم.







به چه کیفیت تصویری نیاز دارید؟

کیفیت تصویر دوربین مداربسته به عوامل مهمی وابسته است اما مهمترین عامل شناخته شده تفکیک پذیری یا رزولوشن تصویر شماست. دوربین های مداربسته آنالوگ دارای محدودیتی نسبی در رزولوشن تصویر هستند که بزرگترین نقطه ضعف این دوربین ها محسوب می شود.
در صورتی که به رزولوشن تصویری بیش از 0.5مگا پیکسل نیاز داشته باشید باید از دوربین های مداربسته تحت شبکه یا IP استفاده کنید، که البته هزینه ها نصب شما را به نسبت بالا میبرند. طبیعتا کیفیت و رزولوشن تصویر دوربین ها رابطه مستقیمی با قیمت آنها دارند و در زمان انتخاب کیفیت تصویر مورد نظر خود حتما باید محدودیت های مالی خود را نیز در نظر داشته باشید. 

دوربین های مداربسته در محل شما، برایتان چقدر حساسیت دارند؟

میزان حساسیت شما بر روی عملکرد درست تجهیزات مشخص کننده برند دوربین مداربسته است. هرچه شما از برند معتبر تری استفاده کنید میزان اطمینان شما از عملکرد درست تجهیزات بیشتر خواهد بود و البته باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. برندهای معتبرتر همچنین دارای محصولات پیشرفته تری هم هستند که ممکن است تا حدی بر روی کیفیت تصویر دوربین ها هم موثر باشد اما الزاما استفاده از یک برند بسیار معتبر کیفیت تصویر شما را تضمین نخواهد کرد.






برند_دوربین_مداربسته,برند دوربین مداربسته,برندهای دوربین مداربسته مورد تائید تکنو تصویر ایران


انتخاب برند یا مارک دوربین های مداربسته حتی برای حرفه ای های بازار هم کار سختی است. در این مطلب به شما کمک می کنیم بتوانید این کار را با دقت خوبی انجام دهید.

چرا برند مهم است؟

برند به نوعی اعتبار محصول شما را مشخص می کند. الزاما استفاده از برندهای غیر مشهور یا حتی تجهیزات بدون برند به معنی خراب بودن و بی کیفیت بودن تجهیزات شما نیست.
زمانی که شما یک دستگاه را با برندی معتبر میخرید به این معناست که آن شرکت کیفیت این محصول را تضمین می کند. طبیعتا هرچه شرکت تضمین کننده بزرگتر و خوش نام تر باشد کیفیت محصول نیز بالاتر است.

چه رابطه ای بین برند و کیفیت وجود دارد؟

زمانی که یک شرکت بزرگ محصولی را تولید می کند توجه بیشتری به کیفیت ساخت آن خواهد داشت. این بعنی احتمالا طول عمر این محصول بالاتر از محصولات دیگر است. البته باید بدانید که هر محصول هر قدر هم با کیفیت باشد طول عمری دارد و ممکن است خراب شود.

چه رابطه ای بین برند و قیمت وجود دارد؟

به صورت عمومی شرکتهای خوش نام و مشهور هزینه های جاری بیشتری دارند و این هزینه ها قیمت تجهیزات تولیدی انها را افزایش می دهد. این هزینه حتی میتواند تجهیزات را به سمت لوکس شدن ببرد. یک وسیله لوکس وسیله است که نسبت کیفیت به قیمت آن توچیح منطقی ندارد و مشتری آن را تنها برای پرستیژ تهیه میکند.
به عنوان یک مشاور معمولا به مشتریان توصیه نمی کنم از تجهیزات مداربسته لوکس استفاده کنند.

طبقه بندی برندها

دوربین های موجود در ایران از نظر نوع برند به سه دسته طبقه بندی می شوند:

  • برندهای جهانی: یک شرکت تولید کننده خارجی محصولی را با برندی خاص تولید کرده و وارد کننده همان محصول را با همان برند به شما میفروشد.
  • برندهای ایرانی: یک واردکننده محصولی را بدون برند وارد کرده و بر روی ان برندی اضافه کرده و می فروشد.
  • بدون برند: یک وارد کننده محصولی را بدون برند وارد کرده و آن را بدون برند می فروشد.

به صورت عمومی بیشتر پیچیدگی موجود در بازار به علت وجود برندهای ایرانی به وجود امده است. توجه کنید که این برندها الزاما بی کیفیت نیستند ولی نباید انها را به عنوان یک برند جهانی بخرید.

چطور برندهای را خوب بشناسم؟

ساده ترین کار کمی تحقیق است. شناسایی محصولات بدون برند از دو نوع دیگر ساده تر است. بر روی جعبه این محصولات معمولا هیچ نوع نام از برند محصول نیامده. تجهیزات نیز کاملا فاقد برند هستند. این تجهیزات معمولا ارزان قیمت ترین تجهیزات مداربسته را تشکیل میدهند.
قسمت پیچیده کار تشخیص برندهای ایرانی از جهانی است. برای این کار اولین مرحله چک کردن وبسایت تولید کننده است. برندهای جهانی همگی دارای یک وبسایت اختصاصی هستند در حالی که خیلی از بندهای ایرانی فاقد وبسایت هستند. یا در وبسایت انها اطلاعات درستی از محصولات وجود ندارد. با این حال برخی وارد کنندگان تجهیزات مداربسته وبسایتی نیز برای محصولات خود ایجاد کرده اند. در صورتی که در رابطه با تشخیص برندهای تردید داشتید می توانید از کارشناسان ما کمک بخواهید.
اگر میخواهید ریسک انتخاب خود را پایین بیاورید میتوانید به این لیست مراجعه کنید. این لیست نشان دهنده 50 شرکت برزگ تولید کننده تجهیزات حفاظتی جهان است. تمامی برندهای موجود در لیست از شرکتهای بزرگ و معتبر تولید کننده این تجهیزات هستند.

کدام برندها را انتخاب کنم؟

به عنوان یک مجری با سابقه در زمینه سیستم های مداربسته ما روی هیچ برندی اصراری نخواهیم داشت. ترجیح ما بر این خواهد بود که با توجه به نیاز هر مشتری و سقف هزینه های انها برندی را به انها معرفی کنیم. اما هنواره به تمامی مشتریان خود تنها تجهیزات با برندهای جهانی را توصیه می کنیم و در صورت استفاده از برندهای ایرانی این کار را با شفافیت کامل برای مشتری انجام میدهیم.
در صورتی که در این رابطه به مشاوره نیاز داشتید میتوانید از طریق ایمیل یا تلفن از ما مشاوره بگیرید.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی