دفتر فنی مهندسی امین سیستم

نصب و فروش دوربین مداربسته - شبکه - اعلام حریق - دزدگیر اماکن

دفتر فنی مهندسی امین سیستم

نصب و فروش دوربین مداربسته - شبکه - اعلام حریق - دزدگیر اماکن

دفتر فنی مهندسی    امین سیستم

امین سیستم با هدف ارائه مطلوب خدمات انفورماتیک و با بهره گیری از کارشناسان و دانش آموختگان مجرب از بدو تاسیس تاکنون ،خدمات متنوعی را با توجه به موضوع فعالیت خود( دوربین های مدار بسته ،شبکه، سانترال ، سخت افزار )مراکز بزرگی چون سازمان ها، مو سسات، شرکت های دولتی وخصصوصی، دانشگاها ومراکز آموزشی ارائه نموده است. نصب وراه اندازی دوربین های مدار بسته پیاده سازی شبکه های سانترال ومخابراتی طراحی واجرای شبکه های کامپیوتری نگهداری وپشتیبانی تجهیزات سخت افزاری مشاوره های فنی ومهندسی در زمینه استفاده وبکار گیری سیستم های کامپیوتری ،دوربین های مدار بسته سیستم های صوتی و تصویری پخش،اجرا و نصب دزدگیر اماکن عرضه سخت افزار ،دوربین های مدار بسته و تجهیزات متناسب با نیاز سازمانها وموسسات


مدیریت امین سیستم: مهندس دارایی
کارشناس هوش مصنوعی
شماره همراه: 09195737389
تلفن: 02177781793
ایمیل: hamiddarai104@gmail.com
آدرس : تهران-میدان هفت تیر-خیابان کریمخان زند-کوچه یگانه-پ20


مدیریت سایت: مهندس فیضی
شماره همراه: 09121365416
ایمیل:info@naghshebardari.com


آخرین نظرات
نویسندگان

هزینه نصب دوربین مداربسته

جمعه, ۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۵۸ ق.ظ



پیش از اطلاع از هزینه نصب دوربین مداربسته شما باید این اطلاعات را جمع اوری کنید:
تعداد حدودی دوربین های مورد نیاز: طبیعتا تعداد دقیق دوربین ها پس از نظر کارشناسی و بازدید از محل نصب مشخص خواهد شد اما میتوانید در مرحله اول براوردی حدودی از تعداد دوربین های مورد نیاز خود به دست اوردید. برای اطلاعات در رابطه با طریقه و تعداد دوربین های مورد نیاز این مطالب را بخوانید:

  • نصب دوربین مداربسته در واحد مسکونی
  • نصب دوربین مداربسته در واحد تجاری
  • نصب دوربین مداربسته در واحد اداری

متن کامل در ادامه مطلب...



نصب دوربین مداربسته در واحد مسکونی:

نصب دوربین مداربسته در ساختمان های مسکونی عموما با اهداف امنیتی صورت می گیرد و اهالی ساختمان معمولا دغدغه های مشترکی دارند. این مقاله به شما کمک میکند تا انتخاب راحتری را برای دوربین های مداربسته مورد نیاز در منازل داشته باشید.

برندهای مناسب

از انجایی که کاهش هزینه و حفظ کیفیت از دغدغه های مشتریان مسکونی است معمولا برندهای چینی معتبر به انها معرفی میشود. برندهایی مانند Dahua و Hikvision معمولا طول عمر و گارانتی بسیار مناسبی دارند و برای نصب در منازل ایده آل هستند.

انتخاب نوع سیستم

استفاده از دوربین های انالوگ در منازل بسیار رایج است. این کار یک دلیل منطقی دارد چراکه دوربین های شبکه بسیار پر هزینه تر هستند (حدودا سه برابر) و با توجه به محدود بودن ورودی های ساختمان نیازی به کیفیت بسیار بالای تصویر نخواهد بود پس هزینه کردن در این زمینه از نظر فنی و مالی منطقی نخواهد بود.

انتخاب محل های نصب

محل نصب دوربین ها میتواند برای هر ساختمان متفاوت باشد اما به صورت کلی محل های رایجی برای نصب دوربین وجود دارد که به آنها اشاره میکنیم:

  • درب ورودی ساختمان: مهمترین قسمت برای کنترل ورود و خروج افراد.
  • پارکینگ ها: با توجه به شکل و تعداد طبقات باید دوربین های مناسب برای پارکینگ طوری انتخاب شود که حداقل ورود و خروج خودروها را نشان دهد.
  • حیاط: در صورتی که حیاط شما پشت ساختمان قرار دارد و امکان ورود از محیطهای مجاور به ان وجود دارد باید با حداقل یک دوربین محافظت شود.
  • روبه روی ساختمان: در صورتی که اهالی ساختمان خودروهای خود را روبه روی ساختمان پارک میکنند نیاز خواهد بود یک یا دو دوربین برای پوشش محیط رو به روی ساختمان در نظر گرفته شود.
  • پشت بام: در صورتی که پشت بام ساختمان از ساختمان های مجاور قابل دسترسی است نیاز خواهد بود حداقل یک دوربین برای ورودی پشت بام در نظر گرفته شود و یا دوربین هایی برای پوشش قسمت های حساس پشت بام در نظر گرفته شود.

 


نوع سیستم مداربسته انتخابی: باید مشخص کنید که نیاز به نصب چه نوعی از سیستم مداربسته را دارید، انالوگ یا شبکه 
برند مورد نیاز یا حدودی از کیفیت مورد نظر: برای خود مشخص کنید که به دنبال چه محصولی هستید. درجه 1، درجه 2، درجه 3. یا میتوانید با خواندن مطالب در رابطه با برند دوربین دقیقا برند مورد نظر خود را انتخاب کنید.






نصب دوربین مداربسته در واحد تجاری:

نصب دوربین های مداربسته در واحدهای تجاری با اهداف مختلفی صورت می گیرد. معمولا هدف از نظر دوربین نظارت و امنیت است اما گاهی نیازهای تخصصی مانند ورود و خروج مالی و انبار داری نیز به نیازهای دوربین اضافه میشود.

برندهای مناسب

از انجایی که دوربین های مداربسته در واحدهای تجاری دارای حساسیت زیادی هستند معمولا برندهای معتبرتر برای استفاده در این کاربردها توصیه می شوند. برندهایی مانند Vivotek، Samsung، Geovision و Panasonic برای کسانی که محدودیت هزینه کمی دارند و برندهای Dahua و Hikvision برای افرادی که محدودیت هزینه بیشتری دارند توصیه می شود.

انتخاب نوع سیستم مداربسته

با وجود اینکه استفاده از دوربین های مداربسته آنالوگ در محیط های تجاری بسیار رایج است اما این دوربین های معمولا نیازهای خاص کارفرمایان را به هیچ عنوان پوشش نمی دهند. در صورتی که تشخیص چهره مشتریان برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است یا نیاز به دیدن جزئیات خاص در تصویر دارید حتما از دوربین های شبکه برای واحد تجاری خود استفاده کنید.

انتخاب محل نصب

محل نصب دوربین ها میتواند برای هر واحد تجاری متفاوت باشد اما به صورت کلی محل های رایجی برای نصب دوربین وجود دارد که به آنها اشاره میکنیم:

  • رو به روی مشتریان: حساسترین کاربری دوربین مداربسته برای بسیار از کارفرمایان مشاهده مشتریان واحد تجاری است. این کار از طریق قرار دادن یک دوربین رو به روی مشتریان امکان پذیر خواهد شد. در واحدهای کوچک می توان دوربین را به گونه ای نصب کرد که ورودی واحد را نیز پوشش دهد.
  • ورودی واحد تجاری: در صورتی که ورودی واحد از محل فروش دور بود دوربینی جداگانه برای ورودی واحد در نظر گرفته می شود تا ورود و خروج افراد از واحد تجاری را کنترل کند.
  • رو به روی فروشنده: در صورتی که فروشنده واحد تجاری خود کارفرما نباشد احتمالا نیاز به کنترل عملکرد فروشنده وجود خواهد داشت. برای این کار یک دوربین رو به روی فروشنده قرار خواهد گرفت.
  • محوطه بیرونی واحد تجاری: محوطه بیرونی واحد تجاری معمولا از حساسیت خاصی برخوردار است. از طریق کنترل این محوطه میتوان امینیت واحد تجاری و واحدهای اطراف را به شدت افزایش داد. استفاده از یک الی دو دوربین با توجه به شرایط محل مناسب خواهد بود.
  • انبار یا قفسه ها: در صورتی که مغازه دارای یک انبار باشد یا قفسه های داخلی به وسیله دیگر دوربین ها پوشش داده نشوند باید برای کنترل انها تعداد مناسبی دوربین در نظر گرفته شود.
  • دخل: کنترل دخل این امکان را به شما می دهد تا از ورود و خرج شدن پول مطلع شوید و حساب های خود را با اطمینان بیشتری چک کنید. این دوربین معمولا یک دوربین باکس با لنز مناسب خواهد بود.




نصب دوربین مداربسته در واحد اداری:


نصب دوربین در واحد تجاری معمولا بیشتر با هدف نظارتی صورت می گیرد تا امنیتی. با این حال گاهی با توجه به شرایط مشتری ممکن است نیاز آنها متفاوت باشد.

برندهای مناسب

معمولا کارفرمایان در محیطهای اداری به دنبال دوربین های با برندهای مطرح تر هستند. در صورتی که مصرف کننده حساسیتی روی کشور تولید کننده برند خود نداشته باشد برای این کاربری ها برندهای Dahua و Hikvision توصیه می شوند که از برندهای چینی با شهرت بین المللی هستند. در غیر این صورت برندهای مانند Vivotek ، GeoVision، Samsung، و Panasonic توصیه می شوند.

انتخاب نوع سیستم مداربسته

انتخاب نوع سیستم مداربسته به شدت به کاربری دوربین ها وابسته است. در بیشتر محیطهای اداری تنها نظارات عمومی نیروی کار مورد نظر مشتری است. برای براورده کردن چنین نیازی استفاده از دوربین های انالوگ نیز کافی خواهد بود. اما در صورتی که کیفیت تصویر تخصصی تر یا نیاز خاص در محیط الزامی باشد استفاده از دوربین های شبکه ضروری خواهد بود.

انتخاب محل نصب

نصب دوربین های مداربسته در محیطهای اداری به شدت به نیاز کارفرما وابسته است از این رو نمی توان جزئیاتی از محل دوربین ها را ارائه کرد و برای تعیین تعداد دوربین ها به بازدید از محل نیاز خواهید داشت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی