دفتر فنی مهندسی امین سیستم

نصب و فروش دوربین مداربسته - شبکه - اعلام حریق - دزدگیر اماکن

دفتر فنی مهندسی امین سیستم

نصب و فروش دوربین مداربسته - شبکه - اعلام حریق - دزدگیر اماکن

دفتر فنی مهندسی    امین سیستم

امین سیستم با هدف ارائه مطلوب خدمات انفورماتیک و با بهره گیری از کارشناسان و دانش آموختگان مجرب از بدو تاسیس تاکنون ،خدمات متنوعی را با توجه به موضوع فعالیت خود( دوربین های مدار بسته ،شبکه، سانترال ، سخت افزار )مراکز بزرگی چون سازمان ها، مو سسات، شرکت های دولتی وخصصوصی، دانشگاها ومراکز آموزشی ارائه نموده است. نصب وراه اندازی دوربین های مدار بسته پیاده سازی شبکه های سانترال ومخابراتی طراحی واجرای شبکه های کامپیوتری نگهداری وپشتیبانی تجهیزات سخت افزاری مشاوره های فنی ومهندسی در زمینه استفاده وبکار گیری سیستم های کامپیوتری ،دوربین های مدار بسته سیستم های صوتی و تصویری پخش،اجرا و نصب دزدگیر اماکن عرضه سخت افزار ،دوربین های مدار بسته و تجهیزات متناسب با نیاز سازمانها وموسسات


مدیریت امین سیستم: مهندس دارایی
کارشناس هوش مصنوعی
شماره همراه: 09195737389
تلفن: 02177781793
ایمیل: hamiddarai104@gmail.com
آدرس : تهران-میدان هفت تیر-خیابان کریمخان زند-کوچه یگانه-پ20


مدیریت سایت: مهندس فیضی
شماره همراه: 09121365416
ایمیل:info@naghshebardari.com


آخرین نظرات
نویسندگان

۲۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

۰۲خرداد


به سایت رسمی امین سیستم خوش آمدید


دفتر فنی امین سیستم با بیش از 6 سال فعالیت درخشان در زمینه سیستم های امنیتی نظارتی این بار با هدف معرفی برترین برندهای دوربین مدار بسته در سایت تخصصی دوربین مداربسته کار خود را آغاز نموده است


برخی از مشتریان ما:





مشاوره حضوری و طراحی پلن اولیه :

 
استاندارد بودن پلن طراحی شده توسط گروه فنی باعث جلوگیری از سرقت و یا دستکاری دوربین مدار بسته می شود همچنین شما با یک مشاوره صحیح در مورد مکان نصب دوربین ها می توانید با تعداد کمتر بیشترین بهره را از سیستم نظارتی خود ببرید

 
انتخاب دوربین مدار بسته : مهمترین قسمت نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته انتخاب بهترین نوع دوربین ، بسته به نوع کاربری و محیط برای استفاده در مکان های مختلف می باشد . آشنایی با کارایی انواع دوربین مدار بسته دام ، صنعتی ، دید در شب ، بالت و ... به شما کمک می کند که بهترین گزینه را انتخاب کنید که در اینجا ما به شرح و توضیح انواع دوربین های مدار بسته پرداخته ایم و تمامی این محصولات را با گارانتی معتبر به شما خریداران عزیز عرضه می کنیم .
نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته : بعد از طراحی پلن و انتخاب دوربین مدار بسته نوبت به نصب و راه اندازی سیستم می رسد که نیاز به تجربه و آگاهی بالا نسبت انواع مسیرهای سیم کشی و داکت کشی دارد . استفاده از کابل تصویر خوب و انتخاب امن ترین و نزدیکترین مسیر کابل کشی تاثیر مستقیم بر روی تصویری دارد که شما از سیستم امنیتی نظارتی خود بدست می آورد.

 
امین سیستم به پشتوانه علم و آگاهی نیروی متخصص و فنی خود در این زمینه می تواند بهترین مشاوره و خدمات را به شما بدهد

 





دفتر فنی امین سیستم دارای 6 سال سابقه فعالیت در زمینه نصب دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی در تهران و کلیه شهرستانها با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب جهت ارگانهای دولتی کارخانه ها منازل و اماکن تجاری.


جهت ثبت سفارش یا سوال در زمینه دوربین مداربسته بوسیله راههای ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید



تماس تلفنی با شماره  زیر:

شماره همراه:

09195737389


09120204388


 ارسال ایمیل:

hamiddarai104@gmail.com



برای دریافت لیست قیمت می توانید از دو روش اقدام کنید:

دریافت الکترونیکی

برای دریافت لیست قیمت محصولات ما کافیست اطلاعات زیر را به ادرس ایمیل ارسال کنید.

  • نام و نام خانوادگی:
  • شماره تلفن همراه و ثابت:
  • آدرس دقیق:
  • موقعیت فعالیت جغرافیایی:
  • آدرس ایمیل رسمی:
  • آدرس وبسایت:
  • زمینه فعالیت فعلی: (شامل: نصب، پخش و فروش، تعمیرات و یا زمینه های فعالیت دیگر)

 

محصولات ما

بازه فعالیت ما شامل محصولات زیر میشود:

  • انواع دوربین مداربسته آنالوگ و شبکه
  • انواع دستگاه DVR و NVR
  • انواع کابل تصویر RG59
  • انواع کابل شبکه برای بسترهای مداربسته
  • انواع کابل و سیم برق مناسب برای دوربین مداربسته
  • انواع هارد دیسک
  • انواع سوئیچ های شبکه عادی و POE
  • تجهیزات نصب دوربین مداربسته شامل داکت، لوله فلکسی، لوله فلزی، باکس برق و...



مهندس فیضی
۰۲خرداد












خرید دوربین با توجه به بازار چند بعدی آن کاری ساده نیست. در زمان انتخاب دوربین مداربسته بسته باید نکات مختلفی را مد نظر قرار داد. در این راهنمای سعی میکنیم در این رابطه به شما اطلاعات مناسبی ارائه کنیم

انتخاب نوع سیستم

سیستم های مداربسته به دو طیف کاملا مجزا تقسیم می شوند: سیستم انالوگ - سیستم شبکه
سیستم انالوگ نسل قدیمی تر از سیستم های مداربسته است و ساده و ارزان قیمت تمام میشود. در سیستم انالوگ کیفیت و رزولوشن تصویر شما به شدت محدود است. در صورتی که به دنبال یک سیستم مداربسته غیر حرفه ای و ارزان هستید این سیستم را انتخاب کنید.
سیستم شبکه نسل جدید سیستم های مداربسته است و حرفه و گران قیمت است. در سیستم شبکه کیفیت تصویر به مراتب بالاتر قابل دسترسی است اما هزینه ها و پیچیدگی های ان نیز بیشتر است. در صورتی که به دنبال نصب یک سیستم حرفه ای و با کیفیت هستید این سیستم را انتخاب کنید.

انتخاب برند تجهیزات

برندهای بسیار متفاوتی در بازار دوربین های مداربسته قابل دسترسی هستند. سعی کنید در زمان انتخاب برند از برندهایی استفاده کنید که در بین برندهای بزرگ بین المللی هستند.  در صورتی که در انتخاب برند تردید داشتید می توانید به صورت رایگان از مشاوره ما بهره مند شوید.

انتخاب نوع دوربین

انتخاب نوع دوربین نیاز به اطلاع از شرایط محیط و میزان محدودیت های مالی شما خواهد داشت. باید بدانید همیشه انتخاب گران قیمت ترین دوربین درست نیست. باید انتخاب دوربین به نحوی صورت گیرد که با حداقل هزینه با کیفیت ترین سیستم برای شما انتخاب شود.
در مطالب زیر خواهید توانست اطلاعاتی را در رابطه با نصب دوربین مداربسته در محیطهای مختلف بخوانید:

  • نصب دوربین مداربسته در ساختمان های مسکونی
  • نصب دوربین مداربسته در واحدهای تجاری
  • نصب دوربین مداربسته در واحدهای اداری
  • نصب دوربین مداربسته در محیطهای صنعتی

مشاوره تلفنی

در صورت نیاز به مشاوره تلفنی نیز می توانید با شماره های شرکت تماس گرفته و به صورت رایگان از خدمات مشاوره ما برخوردار شوید.

مهندس فیضی
۰۲خرداد








انتخاب سیستم مداربسته انالوگ با برندی لوکس

سیستم مداربسته انالوگ را به خاطر ارزان بودن و ساده بودن آن انتخاب می کنند. اینکه برای یک سیستم انالوگ زیاد هزینه کنید به نوعی هدر دادن پول شماست. سیستم مداربسته انالوگ دارای محدودیت بسیار زیاد رزولوشن تصویر است. بدون توجه به اینکه از کدام برند استفاده می کنید تمامی دوربین های انالوگ دارای این عیب بزرگ هستند.
البته در صورتیکه به دنبال طول عمر بالاتر برای تجهیزات خود هستید استفاده از برندهای با کیفیت تا حد زیادی نیاز شما را برطرف می کند اما در صورتی که محدود هزینه ای برای انتخاب دوربین مداربسته ندارید حتما از سیستم شبکه استفاده کنید.

خرید یک برند ناشناخته با نام کره ای، ژاپنی و ...

بیشتر برندهای بدون شهرت جهانی در واقع محصولات بدون نام ساخت چین هستند که در ایران یا در محل تولید کننده برندی خاص برای ان انتخاب شده. در صورتیکه میخواستید یک برند را به خاطر کشور تولید کننده ان انتخاب کنید حتما در مورد برند تحقیق کنید. برندهای موجود در این لیست با اطمینان برندهای معتبری هستند.
در صورتیکه در انتخاب برند دوربین مداربسته تردید داشتید میتوانید از مشاوران ما کمک بگیرید.

انتخاب دوربین های گران قیمت و اجرای ان توسط یک تیم غیر حرفه ای

اجرای سیستم مداربسته تقریبا به اندازه نوع کالای نصب شده در کیفیت کلی سیستم شما موثر است. سعی کنید تا جای ممکن تناسب را بین مجری و کالای مورد نصب رعایت کنید برای مثال در صورتی که می خواهید از یک کالای ارزان قیمت استفاده کنید استفاده از یک مجری معمولی مناسب تر است، اما در صورت تمایل به خرید تجهیزات با کیفیت حتما از شرکت های معتبر برای نصب سیستم مداربسته خود استفاده کنید.

انتخاب دوربین وریفوکال برای محیط های عادی

لنز دوربین های مداربسته به انواع ثابت، وریفوکال و زوم تقسیم می شود. لنزهای ثابت معمولا زاویه ای باز دارند و برای استفاده در اتاقها و محیطهای عمومی مناسب هستند. در مقابل از لنزهای وریفوکال در مواردی استفاده می شود که لنز ثابت مناسب برای محیط وجود نداشته باشد یا نیاز به تغییر زاویه دید در طول زمان وجود داشته باشد. در صورتی که لنز ثابت با زاویه دلخواه شما برای دوربین وجود داشته باشد استفاده از لنز وریفوکال برای دوربین تنها هزینه اضافه برای آن است.




متن کامل در ادامه مطلب...


مهندس فیضی
۰۲خرداد



Hikvision_DVR,DVR,ضبط سیستم مداربسته,سیستم مداربسته انالوگ, تصویر یک دستگاه DVR شانزده کانال هایک ویژن

دستگاه DVR را میتوان به ساده ترین نحو بعنوان سرور سیستم مداربسته انالوگ معرفی کرد. در سیستم مداربسته انالوگ دوربین های مداربسته به دستگاه DVR متصل می شوند و از طریق این دستگاه ضبط ، بخش یا انتقال تصاویر ممکن خواهد بود.

وظایف دستگاه DVR

برخی وظایف اصلی دستگاه DVR به شرح زیر است:

  • ضبط تصاویر دوربین های مداربسته: از طریق دستگاه DVR میتوان تصاویر دوربین های مداربسته را (توسط هارد دیسک نصب شده در دستگاه) ضبط و مجددا بازبینی یا پشتیبان گیری کرد.
  • مشاهده تصاویر دوربین های به صورت یکپارچه: با اتصال دستگاه DVR به نمایشگر شما می توانید تصویر تمامی دوربین ها را به صورت یکپارچه در یک صفحه ببینید.
  • تنظیم تصاویر و ضبط: DVR به شما این امکان را میدهد که تصاویر را به نحوه دلخواه خود تنظیم کنید. این تنظیمات شامل تنظیمات نور و رنگ، تنظیمات نوع و زمان بندی ضبط خواهد بود.
  • امکان اتصال به شبکه یا انتقال تصویر: از طریق پورت LAN موجود بر روی دستگاه DVR شما می توانید تصاویر دوربین های خود را به محیط شبکه کامپیوتری وارد کرده و یا انها را از طریق اینترنت ببینید.
  • کنترل دوربین های گردان: از طریق پورت RS485 موجود بر روی دستگاه DVR شما می توانید دوربین های گردان یا دوربین های زوم را کنترل کنید.

متن کامل در ادامه مطلب...

مهندس فیضی
۰۲خرداد





دوربین-مداربسته-صنعتی-هایک-ویژن,دوربین مداربسته صنعتی هایک ویژن,دوربین مداربسته صنعتی هایک ویژن


اصطلاح «دوربین مداربسته صنعتی» اصطلاحی است که به صورت عمومی در رابطه با شاخه ای دوربین های مداربسته مورد استفاده قرار میگیرد. از آنجایی که این اصطلاح معنای مشخصی ندارد در این مقاله به دوربین های مورد اشاره این اصطلاح می پردازیم.

دوربین های مداربسته باکس :


در گذشته شکل های بسیار کمتری از دوربین های مداربسته وجود داشتند. در واقع در ابتدا بیشتر دوربین های مداربسته شکل باکس داشتند. بعدها شکل های دیگر از دوربین های مداربسته هم رایج شدند و این موضوع الزام وجود اسامی مختلف را برای آنها به وجود آورد.
به علت کاربری حرفه ای تر دوربین های مداربسته باکس نسبت به بقیه انواع دوربین مداربسته بسیاری از افرادی که از گذشته در زمینه دوربین مداربسته کار میکنند این سری از دوربین ها را با نام دوربین صنعتی می شناسند.

دوربین مداربسته بولت :


با توجه به مقاومت بسیار بالای دوربین های مداربسته بولت نسبت به شرایط نامناسب جوی مانند گرد و غبار یا رطوبت عده از فعالان در زمینه سیستم های حفاظتی این نوع از دوربین ها را با نام دوربین مداربسته صنعتی میشناسند.
در واقع در اینجا اصطلاح صنعتی بر مقاومت دوربین در شرایط سخت دلالت دارد و نشان می دهد دوربین شما به سادگی در شرایط بد آب و هوایی آسیب نخواهد دید.



شرح کامل در ادامه مطلب...

مهندس فیضی
۰۲خرداد


نور یکی از مهمترین عوامل محیطی تاثیر گذار بر کیفیت تصویر دوربین مداربسته است، بنابراین اطلاع از تاثیر آن در سیستم مداربسته بسیار با اهمیت است. پیش از اطلاع از تاثیر نور باید کمی در رابطه با نور اطلاعاتات کسب کنید. در این مطلب در رابطه با نور و تاثیر آن بر دوربین مداربسته صحبت خواهیم کرد.


تاثیر نور در تصویر دوربین های مداربسته

چیپ های تصویر دوربین های مداربسته از دیودهای حساس به نور تشکیل شده اند. این دیودها نیاز به مقدار مشخصی از نور برای فعال شدن دارند. بازه نور این حسگرها مشخص است، در صورتی که نور برخورد کرده به چیپ از مقدار مشخص بیشتر باشد ممکن از چیپ اسیب ببیند یا اشباع شود و در صورت کمتر بودن نور حسگرها فعال نمی شوند و تصویری به وجود نمی آید.
دریچه دیافراگم دوربین مداربسته اولین تنظیم گر نور دوربین است. در صورت زیاد شدن نور دوربین این دریچه بسته شده و نور ورودی به دوربین را کم می کند. در صورت کم شدن نور هم دریچه باز شده و نور ورودی به حسگر دوربین زیاد میشود.
عملکرد دیافراگم دوربین کمک بسیار زیادی به کنترل نور می کند با این حال نقص های خاص خود را دارد. در صورتی که نور از میزان مورد نیاز دوربین کمتر باشد دیافراگم کاملا باز می شود اما باز هم نور کافی به دوربین نمی رسد و دوربین تصویری تشکیل نمی دهد.


متن کامل در ادامه مطلب...

مهندس فیضی
۰۲خرداد




وجود نویز در تصویر دوربین های مداربسته یکی از اصلی ترین مشکلات در طول نصب و بهره برداری از دوربین های مداربسته است. پیش از اطلاع از نحوه رفع نویز باید انواع و دلایل به وجود امدن آن را بررسی کرد.

انواع نویز در تصویر دوربین های مداربسته

  • نویز الکترونیکی: نویز الکترونیکی یکی از انواع رایج نویز در دوربین های مداربسته است. این نویز خود را معمولا به صورت نقاط ریز رنگی در تصویر نشان می دهد. این نویز معمولا به دلیل تقویت بیش از حد سیگنال تصویر در نور کم به وجود می آید.
  • نویز الکترومغناطیسی: نویز الکترومغناطیسی دیگر نوع رایج نویز در تصاویر دوربین مداربسته است. این نویز خود را معمولا به صورت خطوط یا موج در تصویر دوربین نشان می دهد. گاهی این امواج در طول صفحه دوربین حرکت می کنند. این نوع نویز می تواند به علت تاثیر امواج الکترومغناطیسی بر روی دوربین یا افت شدید سیگنال تصویر در طول انتقال به وجود آید.


متن کامل در ادامه مطلب...

مهندس فیضی
۰۲خرداد


                                                                                                                                                                  



سوال ساده و همیشگی مشتریان دوربین مداربسته، "دوربین مداربسته چی بخرم؟". پاسخ دادن به این سوال برای متخصصان این زمینه کار سختی نیست اما پیش از پاسخ دادن به آن باید کمی در رابطه با شرایط و نیاز خود تحقیق کنید.

چه چیزهایی را باید در مورد نیاز خودم مشخص کنم؟

شما باید پیش از مطرح کردن این سوال چند پارامتر اساسی را برای خودتان مشخص کنید. پس از مشخص شدن این پارامتر ها خواهیم توانست به سادگی به این سوال پاسخ دهیم. برای مشخص شدن این پارامترها سوالات زیر را مطرح می کنیم:

  • چقدر میخواهید هزینه کنید؟
  • به چه کیفیت تصویری نیاز دارید؟
  • دوربین های مداربسته در محل شما، برایتان چقدر حساسیت دارند؟

حال به بررسی پاسخ های شما به هر سوال می پردازیم. اگر نمیتوانید به یک یا چند سوال با دقت پاسخ دهید در ادامه شما را راهنمایی می کنیم.



متن کامل در ادامه مطلب...

مهندس فیضی
۰۲خرداد








این مطلب به آموزش انتقال تصویر دوربین مداربسته می پردازیم. از آنجایی که انجام انتقال تصویر یکی از بخش های بسیار مهم نصب دوربین های مداربسته است سعی می کنیم این مطالب را با تمامی جزئیات به شما آموزش دهیم.

قسمت های مختلف انتقال تصویر دوربین مداربسته

  • تنظیمات DVR یا NVR: این قسمت اولین قسمت از انجام انتقال تصویر است. چه بخواهید دوربین ها را در شبکه ببینید و چه نیاز به انتقال تصویر داشته باشید شما نیاز دارید تنظیمات شبکه دستگاه DVR یا NVR خود را انجام دهید. تنظیمات DVR در انواع متفاوت DVR کمی تفاوت دارد اما سعی می کنیم به اصول کلی آن اشاره کنیم. در صورتی که در مورد دستگاه خود مشکلی داشتید این موضوع را به صورت جداگانه مطرح کنید.
  • فوروارد کردن پورت های مودم (Port Forwarding): فوروارد کردن پورتهای مودم به شما اجازه می دهد از یک محل دیگر و از طریق اینترنت به دستگاه DVR خود دسترسی داشته باشید. فوروارد کردن مودم در انواع متفاوت مودم تفاوت خواهد داشت. در صورت امکان طریقه فوروارد کردن پورت ها در هر نوع از مودم را به صورت جداگانه آموزش می دهیم.
  • تنظیمات دستگاه یا گوشی دریافت کننده تصاویر: دستگاه یا مودمی که میخواهید تصاویر را روی آن ببینید نیاز به تنظیمات خاص یا نصب نرم افزار مخصوصی را خواهد داشت.

متن کامل در ادامه مطلب...

مهندس فیضی
۰۲خرداد


آموزش-نصب-دوربین-مداربسته-تحت-شبکه,,آموزش نصب دوربین مداربسته تحت شبکه

نصب دوربین های مداربسته تحت شبکه با توجه به تفاوت کلی سیستم مداربسته شبکه با سیستم آنالوگ تا حد زیادی با سیستم های آنالوگ متفاوت است. در این مطلب به صورت گام به گام روش های نصب دوربین های مداربسته تحت شبکه را بررسی می کنیم.

  متن کامل در ادامه مطلب...

مهندس فیضی